آیت الله سید علی اشکوری:

روحانی باید در میان مردم تاثیر گذار و محبوب باشد

آیت الله سید علی حسینی اشکوری با بیان اینکه روحانیون نقش موِئثری در میان مردم دارند اظهار کرد: روحانی باید در میان مردم تاثیر گذار و محبوب باشد.
کد خبر: ۱۸۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 14 February 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید علی حسینی اشکوری امشب در دیدار جمعی از روحانیون استان گیلان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار این روز را به تمام مسلمین جهان تبریک وتهنیت نمودند و اظهار کردند: از زحمات تمامی پرستاران به خصوص پرستاران جانبازان و خانواده های رزمندگان از خداوند متعال برای آنها طلب عاقبت به خیری می خواهم.

وی با بیان اینکه روحانیون نقش موِئثری در میان مردم دارند اظهار کرد: روحانی باید در میان مردم تاثیر گذار و محبوب باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه در مورد حائز اهمیت بودن تربیت روحانیون گفت: علماء و بزرگان باید تدابیری بیندیشند و طلاب را طوری تربیت کنند که آنان بتوانند درجامعه و عموم نزد  مردم عزیز جلوه شود. 

وی با بیان اینکه ملت ایران همیشه پیرو ولایت هستند عنوان نمود:مردم ایران و خصوصا گیلان همیشه قدردان زحمات مقام معظم رهبری بوده اند و همیشه پیرو ولایت فقیه هستند.

آیت الله اشکوری با بیان اینکه دشمنان در همه حال به فکر برهم زدن وحدت مسلمین هستند اظهار کرد: امروزه دشمنان برای تخریب وحدت میان مسلمانان از هر شیوه ایی استفاده می کنند که این وحدت را بهم بزنند .

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات تاکید کرد:کاندید های خبرگان رهبری برای رقابت با هم از ابزار تهمت و بی حرمتی میان یکدیگر استفاده نکنند و کاندیدا حافظ  درجه و مقام خود باشند. 

این استاد حوزه و دانشگاه در مورد افرادی که رد صلاحیت شده اند گف: کسانی که رد صلاحیت شدند نباید به آنها بی احترامی شود آنها هم از مردم هستند و مبتلاء به خطاء اند.

وی در ادامه با بیان اینکه عزت روحانیت میان مردم ناشی از زحمات امام (ره) بوده است عنوان کرد: عزت امروز روحانیون توسط خداوند متعال به وسیله مرحوم امام (ره) نصیب ما گردیده است باید قدر آن را بدانیم و همچنین در ادامه این راه  همراه امام خامنه ای باشیم.

آیت الله اشکوری با بیان اینکه علی رغم  اینکه بی مهری های زیادی  نسبت به جامعه روحانیت صورت می گیرد عنوان کرد: کم لطفی های زیادی به جامعیت روحانیت انجام می شود اما  حضور روحانیون در میان مردم بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار