آماده باش کامل هلال احمر برای خدمات نوروزی

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی 45 خودرو و آمبولانس هلا‌ل احمر استان در تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 12 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود مثنوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات هلال‌احمر در طول روزهای سال به خصوص در ایام نوروز اظهار کرد: یکی از دستگاه‌های پر تلاش در کشور در طول ایام نوروز برای خدمات امدادی، هلال‌احمر است.

وی گفت: هلال‌احمر طرح‌های مهمی را در این ایام اجرا می‌کند که در این طرح‌ها کارها و اقدامات بزرگی در زمینه امداد و نجات انجام می‌شود و در کهگیلویه و بویراحمد در همه سال‌های اخیر این کار چشمگیر بوده است.

مثنوی طرح امداد و نجات نوروزی با برقراری تعداد 14 پایگاه ثابت و سیار را یکی از اقدامات مهم هلال‌احمر دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای این طرح گفت: تعداد 45 خودروی ویژه این طرح اعم از خودروهای کمک‌دار و همچنین آمبولانس به همراه بیش از 150 امدادگر از حضور مؤثر هلال‌احمر در این طرح حکایت دارد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات هلال‌احمر در طول ایام نوروز در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه‌های نماز از جمله کارهای خوب و اثرگذار فرهنگی است که در سال‌های اخیر توسط هلال‌احمر صورت گرفته است.

مثنوی از برپایی ایستگاه‌های سلامت و فضاهای تفریحی برای کودکان به عنوان سایر اقدامات هلال‌احمر یاد کرد و گفت: این‌ها تنها گوشه کوچکی از اقدامات هلال‌احمر در تعطیلات نوروز برای خدمات‌دهی و امدادرسانی به مردم و مسافران و گردشگران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار