ارزیابی دستگاهای اجرایی فردیس

کد خبر: ۲۰۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 26 March 2016

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت: طبق جدول تعیین کشیک های روزانه، وضعیت آماده باش خدمات دهی و رعایت حقوق شهروندی دستگاه های دولتی و وابسته به دولت در این شهرستان در دور اول سفرها ارزشیابی شدند.

محمد رضا فلاح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارزیابی خدمات دستگاهها یی از قبیل هلال احمر ، اورژانس ، مراکز درمانی،شهرداریها ،دستگاههای عابر بانک،مراکز اقامتی، آموزش و پرورش، آتش نشانی،رستورانها، پلیس امنیت و راهور مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: جایگاههای سوخت بنزین،گاز و ادارات برق،آب،مخابرات و اصناف توسط کارشناسان فرمانداری شهرستان فردیس مورد بازرسی و ارزیابی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین اقدامات لازم جهت رفاه شهروندان و مسافران نوروزی در دور دوم سفرها صورت گرفته است.

معاون فرمانداری فردیس براهمیت و ضرورت تامین مایحتاج مردم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت بهبود و افزایش خدمات عمومی ، رفاه و آسایش ودر نهایت رضایتمندی مردم تاکید و به تمام مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اعلام کرد : قطعا ارزیابی اصلی از عملکرد دستگاهها ، در میدان عمل صورت خواهد گرفت و چنانچه قصوری صورت گرفته باشد ، برخوردهای لازم انجام می گیرد.

فلاح نژاد گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هم برای شهروندان فردیس و هم مسافرین که به فردیس سفر می کنند ، رضایت مندی و خاطره ای خوب به جا بماند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس در ادامه گفت: در ایام نوروز و با هدف صیانت از اراضی کشاورزی گشت های ویژه فعالیت می کنند تا این سرمایه ها را مورد حمایت و صیانت قرار گیرد.

وی افزود: به منظور نظارت بر جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و جلوگیری از سودجویی برخی اشخاص فرصت طلب برای تغییر کاربری و خرد کردن اراضی کشاورزی طوری برنامه ریزی شده است که کارشناسان در قالب اکیپ های ناظر در این خصوص انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار