نجات جان 63 حادثه‌دیده توسط هلال‌احمر استان در تعطیلات نوروز

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان 63 حادثه‌دیده توسط هلال‌احمر این استان در تعطیلات نورزوی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 04 April 2016
مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اقدامات و خدمات هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: امسال نیز همه همکاران ما در قالب طرح‌های مختلف خدمات امدادی به مسافارن و گردشگران ارائه کردند.

این مدیر امدادرسان در خدمات نوروزی تصریح کرد: سعی ما بر این بود تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهیم و قبل از هر چیز تکریم مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار و برنامه‌های هلال‌احمر قرار داده بودیم.

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمار کارهای انجام گرفته در تعطیلات نوروز امسال تصریح کرد: امدادرسانی 105 حادثه را در تعطیلات امسال داشتیم.

وی با بیان اقداماتی که در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان صورت گرفته است، تصریح کرد: در این تعداد 105 حادثه تعداد بیش از یک‌هزار و 900 نفر دچار حادثه شده بودند که منجر به نجات جان 63 نفر شد.

وی به افراد مراجعه‌کننده به ایستگاه‌های سلامت هم اشاره‌ای کرد و گفت: این تعداد بیش از 24 هزار نفر بودند و همچنین نزدیک به 20 هزار نفر به خیمه‌های نماز هلال‌احمر مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از آمار اقدامات انجام شده در نوروز امسال توسط این دستگاه تصریح کرد: بیش از 18 هزار نفر هم به فضای دوستدار کودک هلال‌احمر در این ایام مراجعه کردند.

مثنوی توزیع اقلام فرهنگی از جمله بروشور و راهنما و نقشه را در میان مسافران نوروزی از دیگر اقدامات هلال‌احمر استان برشمرد و گفت: در حدود 500 هزار اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی که مقصد آن‌ها کهگیلویه و بویراحمد بود، توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار