اندر مظلومیت تمام نشدنی ورزشکاران استان؛

چرا به جاسم دلاوری و امثال او در مازندران توجه نمی شود؟

اما با همه این اوصاف مظلومترین ورزشکاران کشور هم بر و بچه های همین استان می باشند که با امکانات بسیار کم و ناچیز این همه افتخارآفرینی برای کشور کرده و در بیشتر مواقع دیده نمی شوند.یکی از ورزشکاران مطرح که مسئولین کاری در خور شان او و افتخاراتش..
کد خبر: ۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 10 April 2015
تابناک مازندران:ورزش مازندران آقای ورزش کشور است.این ادعا به راحتی قابل اثبات است.استانی که ورزشکاران آن به اندازه 17 استان کشور در طول سال های اخیر برای کشورمان در عرصه های جهانی،آسیایی،بین المللی و حتی المپیک مبادرت به کسب مدال و افتخار کردند.

شاید بسیاری را باور به این باشد که مازندران در رشته هایی مثل کشتی و وزنه برداری پیشرفت داشته و در رشته های دیگر ورزشکاران صاحب نام ندارد اما در عالم واقعیت فضا به گونه ای دیگر است.ورزشکاران مازندران در بیش از 28 رشته ورزشی این مدال ها را برای کشورمان گرفته اند و می توان به صراحت اعلام کرد که در تمامی تیم های ملی رشته های ورزشی رایج در کشور مازنی ها نماینده شایسته و البته نخبه و قهرمان دارند.

نکته جالب این افتخار آفرینی حضور ورزشکاران این استان در رده های مختلف تیم های ملی اعم از نوجوانان،جوانان،بزرگسالان و امید هم در آقایان و هم در بانوان می باشد.

اما با همه این اوصاف مظلومترین ورزشکاران کشور هم بر و بچه های همین استان می باشند که با امکانات بسیار کم و ناچیز این همه افتخارآفرینی برای کشور کرده و در بیشتر مواقع دیده نمی شوند.یکی از ورزشکاران مطرح که مسئولین کاری در خور شان او و افتخاراتش تا کنون انجام نداده اند جاسم دلاوری بوکسور شجاع تیم ملی ایران در سنگین وزن می باشد.

وی متولد ۱۳۶۵ در جویبار است. جاسم دلاوری بوکسور وزن ۹۱+ کیلوگرم مازندرانی است که مدال نقره جوانان آسیا ۲۰۰۵، مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه، مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۰۷ مغولستان و قهرمانی آسیامدال قهرمانی مسابقات بازی های آسیایی سال گذشته و دهها عنوان قهرمانی در مسابقات داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد .

اما با همه این افتخارت باید با تاسف گفت این قهرمان شایسته و خوش نام مازندرانی از داشتن حداقل امکانات تمرینی و گذران زندگی محروم است.جاسم منزل مسکونی شخصی ندارد و حتی توان اجاره یک مسکن که با همسر خود در آن زندگی کند را نیز دارا نمی باشد.از این رو جاسم به همراه همسرش در منزل پدری زندگی می کند.

نکته ناراحت کننده دیگر در عرصه زندگی این ورزشکار عدم داشتن شغل مشخص و سرگردانی او می باشد که هنوز استانداری مازندران پاسخ روشنی برای این مساله به وی نداده است.

اگر چه جابر در صحبت های خود مطرح کرده به این مشکلات توجه نداشته و تا زمانیکه توانش اجازه می دهد برای اهتزاز پرچم مقدس ایران در عرصه های بین المللی تلاش می کند اما خوب است مسئولین نیز به مانند جاسم اینگونه خود را وظیفه شناس دانسته و در حل مشکلات این سرباز شایسته وطن گام بردارند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
جاسم دلاوری بعلت کم کاری توسط اقای بنکوف ازتیم ملی اخراج شد واقای سرمربی دیگرازایشان استفاده نخواهدکرد اون دیگه جایی درتیم ملی نداره.درضمن بسیارادم .........هست.اقای استاندارمحترم برایش توی شهرداری جویبارکارگرفت دیگه ....... اقای دلاوری انصاف داشته باش.اقای حسین زادگان چندین سکه تمام بهرازادی به شما دادوهیات بوکس قائمشهر هم سکه بهت داد واقعا بی معرفتی واقعا
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
سلام خواستم بدونم جاسم دلاوری اصالتا خوزستانیه
تابناک: جاسم دلاوری اصالتا مازندرانیه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار