حقوق بشر آمریکایی با جنایات متعدد آمیخته شده است

کد خبر: ۲۵۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران و مردم جهان گفت: حقوق بشرآمریکایی با جنایات متعدد ضد بشر آمیخته شده است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی محمدی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت کرامت انسانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: از ششم تا دوازدهم تیرماه ، هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که باید در این هفته جنایات های کاخ سفید را برای جهانیان بازگو کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه بر برگزاری برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی، به منظور اثبات جنایت‌های خصمانه آمریکا تأکید دارند.

محمدی گفت: نامگذاری این هفته با عنوان حقوق بشر امریکایی می تواند بیش از پیش مردم جهان را نسبت به سیاست های دو گانه آمریکا آگاه کند و باید بخشی از این جنایات به منظور آگاهی بخشی به مردم جامعه نشان داده شود.

وی ادامه داد: بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه ، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیمایی جنگی رژیم بعثی عراق ، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی ، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی

توسط ناو آمریکایی بخشی از اقدامات آمریکا علیه ملت ایران است.

محمدی گفت: آمریکا که خود بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان است جوابگوی جنایاتی باشد که علیه مردم بی گناه مرتکب می شود.

وی افزود: این برنامه ها در قالب برگزاری نمایشگاه حقوق بشری در مساجد، پخش کلیپ های استکبار ستیزی در مساجد و پارکها و تلویزیون شهری شهر جدید هشتگرد‌ به منظور تبیین موضوع در بین مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدی در خصوص راهپیمایی روز قدس گفت : این راهپیمایی در سه بخش تابعه شهرستان ساوجبلاغ با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی روز جمعه 11تیرماه و راس ساعت 11 از میدان امام (ره ) تا مصلی نماز جمعه شهر هشتگرد برگزار خواهد بود.

وی بیان داشت: وسایل نقلیه در بخشها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برپاخواهد بود.

وی در پایان از خبرنگاران خواست برای حضور در این مراسم به اداره ارشاد مراجعه کرده و با دریافت معرفینامه در این مراسم برای عکاسی وتهیه خبر حضور پیداکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار