گلباران ورودی آزادگان به وطن

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به مناسبت سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان سراسر کشور تجلیل می شود و مبادی ورود آزادگان به وطن گلباران خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 15 August 2016
محسن انصاری افزود: آزادگان در دوران اسارت سختی های فراوانی را متحمل شدند به همین منظور قدردانی و تقدیر از آنها به عنوان یک وظیفه است که هرساله جزو برنامه های اصلی بنیاد شهید در سالروز ورودشان به ایران است.
وی تصریح کرد: ورود آزادگان به ایران در تاریخ 26 مرداد 1369 به عنوان یک روز تاریخی برای کشور است چرا که این روز برای همه مردم به وی‍ژه رزمندگان و آزادگانی که در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس برای دفاع از کیان لنقلاب اسلامی جنگیدند یک روز پرافتخار به شمار می رود و به واسطه آنان بسیاری از اسرا از اسارت رژیم بعثی عراق آزاد شدند.
انصاری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را روزی مهم دانست و افزود: هرساله برنامه بزرگداشت ورود آزادگان برگزار می شود و برنامه هایی توسط بنیاد شهید در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: به همین منظور از آزادگان دوران دفاع مقدس و سیاسی کشور تجلیل می شود و در تهران نیز روز برنامه بزرگداشتی به همین منظور فردا سه شنبه با همکاری بنیاد شهید و موسسه فرهنگی و هنری پیام آزادگان برگزار خواهد شد.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: قرار است در این مراسم با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید از 50 نفر از آزادگان تجلیل و تقدیر شود.
به گفته وی، همچنین در استان کرمانشاه مکان های ورود آزادگان توسط مسئولان محلی و بنیاد شهید گلباران می شود.
انصاری در ادامه تعداد کل آزادگان کشور که در دوران دفاع مقدس در اسارات رژیم بعثی عراق بودند را 43 هزار نفر عنوان کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار