افتتاح نمایشگاه هنرستان‌های سبزوار

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش نمایشگاه دائمی توانمندی‌ها و دستاوردهای هنرستان‌های سبزوار افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴ 30 April 2015
مرتضی بینش در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی توانمندی‌ها و دستاوردهای هنرستان‌های سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای هویت‌بخشی و عینیت دادن به کار دانش‌آموزان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش صورت گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه امروز یکی از اهداف آموزش و پرورش ایجاد ارتباط بین دانش‌آموزان محصل در مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با بازار تولید، عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین این بخش‌ها و آموزش کارآفرینی به دانش‌آموزان پس از فارغ التحصیلی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان سبزوار تعداد 14 هنرستان دخترانه و 12 هنرستان پسرانه فعال هستند تصریح کرد: در مجموع این 26 هنرستان بیش از 4 هزار دانش‌آموز در حال تحصیل هستند.

بینش، با بیان اینکه بیش از 52 درصد از دانش‌آموزان سبزواری در هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای درحال تحصیل هستند، ادامه داد: این میزان بالاتر از میانگین استانی است.

رئیس آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه دائمی توانمندی‌ها و دستاوردهای هنرستان‌ها در سطح استان نیز محسوب می‌شود یادآور شد: بیش از 600 اثر از دانش‌آموزان سبزواری در رشته‌های گرافیک، صنایع دستی، عمران، مهارت‌های کشاورزی و ... به نمایش عموم گذاشته شده است.

گفتنی است، نمایشگاه دائمی توانمندی‌ها و دستاوردهای هنرستان‌های سبزوار با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش عصر دیروز افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار