اکران طرح برادری در غدیر بر روی 3 هزار مترمربع بیلبورد تبلیغاتی در مشهد

بیش از سه هزار مترمربع بیلبورد با شعار «غدیر عید برادری است» در مشهد نصب شد.
کد خبر: ۳۰۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 23 September 2016
 
رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ، با اشاره به اینکه غدیر بایستی نقطه پیوند مسلمانان باشد؛ به خبرنگار تابناک رضوی گفت: سعی کردیم با استفاده از احادیث ائمه‌اطهار به ویژه حضرت علی(ع) در خصوص اتحاد و برادری مسلمین، به اکران تبلیغات شهری در عید غدیر بپردازیم.
 
حجت فقیه  افزود: همچنین کلیپ‌های مختلفِ مرتبط با فضای عید و جشن در تلویزیون‌های شهری پخش شده و برخی در حال پخش است.
 
وی با اشاره به ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در فضای مجازی گفت: تلاش ما بر این بود که با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی‌ در فضای مجازی، کانال‌های تلگرامی، اینستاگرام و ... با شعار غدیر عید برادری، مخاطبان این حوزه را نیز پوشش دهیم و از ظرفیت کلیپ‌های تولیدی، عکس‌ها، پوسترها و ... نیز بهره گرفتیم که بااستقبال کاربران روبرو شد.
 
فقیه همچنین افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، در سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی تبلیغاتی را با شعار حمایت از کارگر ایرانی و کمک به مستمندان و مستضعفان را نیز اکران کردیم.
 
وی ماموریت اداره تبلیغات فرهنگی را ترویج، تبلیغ و فضاسازی شهری در مناسبت های دینی، انقلابی و موضوعات اخلاقی دانست و گفت:  به جهت جایگاه بین المللي مشهد مقدس انجام صحیح این ماموریت‌ها ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار