موضوع سلامت نباید سیاسی شود

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر بحث سلامت شهروندان گفت: نباید با موضوع سلامت شهروندان سیاسی برخورد کنیم.
کد خبر: ۳۱۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 25 October 2016
محسن پیرهادی در سیصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اظهارات حافظی افزود: نباید در بحث سلامت نگاه سیاسی داشته باشیم و چه در مرکز جراحی مغز پروفسور سمیعی و چه در خیریه متعلق به خانواده هاشمی سیاسی برخورد نشد و شخصا با وجود اختلاف نگاه با خانواده هاشمی رای مثبت به کمک شهرداری به این دو مرکز دادم.

وی سپس به انتقاد از حافظی پرداخت و گفت: شما در سالهای 89 و 90 در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت داشتید و مدیران شما حقوق های 30 میلیون تومان های گرفتند پس کارنامه شما هم قابل بحث است.

پیرهادی تاکید کرد: نباید اعتلاف برای تخریب پروژه های شهری کرد اما متاسفانه سه سال و نیم است که این کار انجام می شود و این در شان نماینده شورا نیست.

* انحراف از بودجه خیریه امام رضا بررسی شود
معصومه آباد عصو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر شفاف سازی مالی برای پروژه های درمانی و خیریه پیشنهاد کرد: انحراف از بودجه خیریه بررسی شود.

آباد در پاسخ به اظهارات حافظی درباره خیریه امام رضا نیز گفت: به چه نکته مبهمی از این پروژه اعتراض دارید. در این پروژه 270 میلیارد تومان هزینه شده و موسسه عام المنفعه است و اعضای ان تا کنون یک ریال هم دریافت نکردند.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار