5 هزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای علمی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، بازدید پنجهزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای علمی این استان را نشاندهنده استقبال مردم از نمایشگاه و اطلاع رسانی بموقع رسانه ها دانست.
کد خبر: ۳۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، اسماعیل پیرعلی افزود: هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری استان همزمان با هفته پژوهش میزبان علاقمندانی بود که به سبب اطلاع رسانی مطلوب و گسترده رسانه های استان با استقبال گسترده مردم روبرو شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه از 12 محصول فناور و 2 دستاورد پژوهشی رونمایی شد و دستاوردهای جدید پژوهشگران در 54 غرفه در معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
پیرعلی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری جلوه ای از توانایی پژوهشگران کشور و بخش فن بازار آن تجلی فرآیند تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی این فناوری ها در بستر اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی است.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با قدردانی از نقش موثر رسانه ها در تبلیغ دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خاطرنشان کرد: امید است با حمایت های بیش از پیش اصحاب رسانه و مسئولان شاهد شکوفایی روز افزون کشور در عرصه علم و فناوری باشیم.
هفدهمین نمایشگاه و هفتمین جشنواره دستاوردهای پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری از 16 تا 20 آذر در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار