رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي گلستان:

هدف اصلي از انجام پژوهش هاي بنيادي، پيشرفت ناجا در راه تحقق امنيت است

رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: هدف اصلي از انجام پژوهش هاي بنيادي، پيشرفت ناجا در راه تحقق امنيت است.
کد خبر: ۳۴۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 13 December 2016
رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: هدف اصلي از انجام پژوهش هاي بنيادي، پيشرفت ناجا در راه تحقق امنيت است.

سرهنگ "علي محمد سعيدي"، ضمن گراميداشت هفته پژوهش و تأكيد بر اهميت علم و دانش در پيشرفت فردي و اجتماعي اظهار داشت: هدف اصلي از انجام پژوهش هاي بنيادي، پيشرفت ناجا در راه تحقق امنيت است.

وي ادامه داد: در سال‌هاي گذشته به دليل تنوع و سختي‌هاي فراواني كه اجراي مأموريت‌ها در نيروي انتظامي وجود داشت، كاركنان و نيروها كمتر مي‌توانستند به امور تحقيقي و پژوهشي و ادامه تحصيل بپردازند.

سرهنگ سعيدي تاكيد كرد: در سال‎‌هاي اخير و به خصوص از زمان تاسيس و آغاز به كار دفتر تحقيقات كاربردي در نيروي انتظامي، اهميت تحقيق و پژوهش در اجراي مأموريت‌هاي ناجا بيشتر ديده شد و امروز بسياري از كاركنان اين نيرو در مسائل علمي و تحقيقي حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند.

وي تصريح کرد: در حال حاضر نيروي انتظامي با اعتقاد به مسئله پژوهش، در همه معاونت ها و پليس هاي تخصصي، دفتر تحقيقات کاربردي را داير کرده و با تمام توان در تلاشند که بتوانند موضوعات امنيتي و اجتماعي را با روش هاي صحيح علمي مديريت و هدايت کنند.

وي ابراز داشت: اهميت كسب علم و دانش به اندازه ‌است كه در توصيه‌هاي قرآني و سفارشات ائمه اطهار نيز به آن پرداخته شده است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: امروز پژوهش مقوله اي است که گام به گام به آن احتياج پيدا مي شود و کشور يا سازماني موفق است که از اين ظرفيت عظيم نهايت بهره برداري را ببرد.

رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي گلستان در پايان متذكر شد: تاكيد ناجا بر كسب مدارج علمي توسط كاركنان و استفاده و به كارگيري نيروهاي متخصص درون و برون ‌سازماني براي توسعه هرچه بهتر و موفق‌تر ناجا در فعاليت‌ها است و نيروي انتظامي نيز در سال‌هاي اخير خوشبختانه به توفيقات خوبي رسيده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار