رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان:

رویداد «ایده‌تاپ صنایع‌دستی و گردشگری» در گرگان برگزارمی شود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان از برگزاری رویداد ایده‌تاپ صنایع‌دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 19 December 2016
 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان از برگزاری رویداد ایده‌تاپ صنایع‌دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گرگان خبر داد.

 امیر احمد دهقانی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه عملکرد یک ماه خودپرداخت و گفت: از تاریخ ۲۳ آبان ماه که به سمت سرپرست دانشگاه علمی کاربردی انتخاب شدم دو رویداد بزرگ را پشت سر گذاشتیم؛ یکی هفته پژوهش و دیگری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان.

وی افزود: در هفته پژوهش بااینکه فرصت چندانی نداشتیم اما توانستیم به رتبه غرفه برتر دانشگاهی دست پیدا کنیم.

عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان گلستان از برگزاری طرح ایده تاپ صنایع‌دستی و گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: ایده تاپ رویداد بزرگی است که اساس آن تبدیل ایده به محصول بوده و مبتنی بر کارآفرینی است که در بهمن‌ماه سال جاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان شکستن سد محافظ کاری در خلاقیت و توسعه فناوری در دانشگاه علمی کاربردی را ازجمله دیگر اهداف این ایده تاپ عنوان کرد و افزود: دانشگاه علمی کاربردی همواره با شعار حمایت از دانشجویان خلاق تلاش می‌کند با برگزاری چنین رویدادهایی و دریافت ایده‎های خوب در بحث‎های مانند اقتصاد مقاومتی و صنعت گردشگری استان گلستان در مسیر تقویت آن گام بردارد.

دهقانی بابیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت سطح مهارت دانشگاه‌ها هستیم، اظهار کرد: در حال فعال کردن کد مدرسی برای افرادی هستیم که توانایی و سوابق خوبی در تدریس رشته‌های مهارتی دارند و با برگزاری دوره‌های تدریس از مهارت آن‌ها استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار