رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی کشاورزی استان قزوین گشایش یافت

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ،آموزشی وترویجی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سازمان جهاد کشاورزی قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهرزاد محصص مستشاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای و فن آوری های یکساله تحقیقی و پژوهشی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: مجموعه طرحهای تحقیقاتی، دستاوردها و فن آوری هایی که در این نمایشگاه گردآوری شده در کلیه زیر بخش های کشاورزی شامل؛ زراعی، باغی، علوم خاک، باغ، آب، علوم دامی و منابع طبیعی است.

محصص مستشاری تصریح کرد: همچنین شرکت های دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی حوزه کشاورزی نیز در این نمایشگاه در زمینه کشت بافت، تولید محصول سالم و فن آوری های آبیاری آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آخرین یافته های ترویجی تحقیقی، کتابچه های ترویجی و بروشورهای ترویجی ارائه شده به نمایش گذاشته شده است.

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت : در کارگروه پژوهش و فن آوری های استان، مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان عضویت رسمی دارد و در کلیه جلسات در زیر بخشهای مختلف شرکت فعال داشته و طرحهای تحقیقاتی متعددی را نیز ارائه کرده است.

مستشاری اضافه کرد: در هفته پژوهش سالجاری، نمایشگاه مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در بین دانشگاهها، واحدهای فن آور و مراکز پژوهشی استان توانست بعنوان «غرفه  برتر» معرفی شود.

وی یاد آورشد: همچنین یکی از محققین عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در بین محققین بعنوان «محقق برتر» شناخته شد.
این محقق از همه  پژوهشگران دعوت کرد: تا با شرکت در این نمایشگاه  با آخرین دستاوردهای تحقیقی، آموزشی و ترویجی در زمینه های مختلف؛ جنگل و مرتع، گیاهپزشکی، علوم دامی، زراعی و باغی، آب و خاک و فنی مهندسی آشنا شوند.

نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای پژوهشی و آموزشی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و شرکتهای دانش بنیان مستقر در مرکز رشد تا دوم دی ماه سالجاری در سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار