تمديد مهلت اولين ايده شوي تخصصي گياهان دارويي دریزد

کد خبر: ۳۴۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 24 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مهلت ارسال ايده به اولين ايده شوي تخصصي در زمينه گياهان دارويي كه با عنوان " كسب و كارهاي موفق و كارآفريني در گياهان دارويي" به همت جهاددانشگاهي استان يزد برگزار خواهد شد، تمديد شد.

دکتر "احمد افروزیان" سرپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي يزد  در اين خصوص اظهار كرد: بنا به تصميم دبيرخانه‌ي اولين ايده‌شوي تخصصي گياهان دارويي،  مهلت ارسال ايده به اين برنامه تا 24 بهمن‌ماه سالجاري تمديد شد و علاقه‌مندان مي‌توانند به دو صورت "شركت كننده" يا "ايده دهنده" از طريق مراجعه به سايت http://fjdyazd.com  در اين رويداد مشاركت داشته باشند.

وي با بيان اين كه براساس اين تصميم برنامه مذكور در روز 25 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، تصريح كرد: ايده‌هاي ارائه شده توسط داوران بررسي شده و ايده‌هاي منتخب به مرحله نهايي راه پيدا مي‌كنند به نحوي كه برگزيدگان در روز برگزاري، ايده‌هاي خود را براي حاضرين ارائه مي‌كنند و از بين ايده‌هاي ارائه شده، سه ايده‌ي برتر، معرفي و جوايز نقدي به آنها اهدا خواهد شد.

افروزيان تاكيد كرد: علاوه بر اين نيز ايده‌هاي منتخب از حمايت مركز رشد گياهان دارويي برخودار خواهند شد و امكان جذب سرمايه‌گذار براي آنها فراهم مي‌شود.

وي از اهداف مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي در مورد برگزاري اين ايده‌شوي تخصصي را توسعه كسب و كار و كارآفريني مبتني بر دانش و فناوري و حمايت از ايده‌هاي نوآورانه و تبديل اين ايده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجي و توسعه كسب و كارهاي فناورانه در زمينه گياهان دارويي ذكر كرد.

سرپرست مركز رشد گياهان دارويي جهاددانشگاهي يزد همچنين پرورش قدرت خلاقيت و ايده‌پردازي در يك محيط علمي و دوستانه به منظور ايجاد فرهنگ نوآوري،جذب سرمايه گذار و تجاري سازي ايده هاي نو و فناورانه در حوزه گياهان دارويي را از ديگر اهداف اين برنامه برشمرد.

اين مسئول در پايان ضمن ارائه شماره تلفن‌هاي 32722941 و 32727693 مركز رشد گياهان دارويي جهت بيان اطلاعات بيشتر در مورد اين برنامه به متقاضيان، متذكر شد: تمام كساني كه در حوزه گياهان دارويي داراي دانش يا تجربه حرفه‌اي هستند از جمله دانشجويان، دانش آموختگان دانشگاهي، خبرگان و نخبگان مرتبط با گياهان دارويي ، كشاورزي و منابع طبيعي، مخاطبان اين برنامه هستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار