امکان اشتغال 700نفر بااجرای طرح های خوداشتغالی دراستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ازتخصیص 90 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان سال جاری به متقاضیان طرح های خود اشتغالی در این استان خبردادوگفت: این طرح ها در مناطق محروم استان ایلام به ویژه نقاط روستایی اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منصور ملک حسینی اظهار کرد: تاکنون 74 میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب 503 طرح اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده و تا پایان سال 16 میلیارد ریال دیگر نیز به دارندگان طرح های خود اشتغالی متقاضی دریافت پرداخت می شود.
 
وی افزود: این طرح ها شامل پرورش آبزیان سرد و گرم آبی، زنبور عسل، مرغ بومی، انواع ماکیان (بلدرچین، شترمرغ، کبک، بوقلمون، اردک، غاز)، کشت گیاهان دارویی، دابستی کردن باغات انگور، قارچ خوارکی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی است.
 
سرهنگ ملک حسینی یادآور شد: این طرح ها در مناطق محروم استان ایلام به ویژه نقاط روستایی اجرایی شد و با انجام این طرح ها شرایط اشتغال برای 700 نفر از افراد جویای شغل فراهم شده است.
 
وی تاکید کرد: خدمات بسیج سازندگی سپاه استان در میزان تسهیلات پرداختی، طرح های ایجاد شده و همچنین میزان اشتغال زایی در مقایسه با سال گذشته از رشد چشمگیر 20 درصدی برخوردار بوده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار