رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

63 طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 63 طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 63 طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها که شامل 49 طرح آب و خاک‌، 6 طرح دام و طیور‌، چهار طرح باغبانی، سه طرح صنایع کشاورزی و یک طرح تعاون روستایی بوده افزون بر 218 میلیارد و 66 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یادشده ضمن بهره‌مندی 181 خانوار روستایی از خدمات زیربنایی، زمینه اشتغال 175 نفر به طور مستقیم و 107 نفر هم به صورت غیرمستقیم در منطقه فراهم شد.

متقی‌فرد اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی و کشاورزی شهرستانی، برگزاری مراسم جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار