تاکید بر نقش پژوهش و تحقیق در توسعه ی استان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد : در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در راستای کمک به توسعه پژوهش در استان انجام شده که باید این روند را شتاب بخشیده و از داده‌های پژوهشی در استان به صورت کاربردی استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۶۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 30 January 2017
دبیر اجرایی هفته پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 40 درصدی بازدید از غرفه‌های هفته پژوهش در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
عباس ظریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به نقش پژوهش در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر به پژوهش و تحقیق برای توسعه استان نیاز داریم و باید با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در سایه تحقیق و پژوهش به توسعه کهگیلویه و بویراحمد کمک کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در راستای کمک به توسعه پژوهش در استان انجام شده که باید این روند را شتاب بخشیده و از داده‌های پژوهشی در استان به صورت کاربردی استفاده کنیم.

وی به هفته پژوهش در استان اشاره کرد و با بیان ابنکه از نظر کیفیت و کمیت‌ این هفته بهتر از سال‌های قبل برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این هفته افزایش 40 درصدی بازدید از غرفه‌های هفته پژوهش بود.

دبیر اجرایی هفته پژوهش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان که آینده‌سازان استان هستند بیشترین بازدید را از غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش داشتند.

وی به یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه هفته پژوهش در استان اشاره کرد و افزود: استفاده از تجهیزات تخصصی مانند تجهیزات پیشرفته پزشکی و دندانپزشکی و انتقال آن‌ها به غرفه‌های هفته پژوهش فرصت مناسبی برای آشنایی قشر جوان و نوجوان با این تجهیزات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار