نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی:

سرکشی و توجه به خانواده شهدا نباید به فراموشی سپرده شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا گفت: سرکشی و توجه به خانواده شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۳۷۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 01 February 2017
 آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: باید به خانواده‌های ایثارگران و شهدا توجه خاصی شود و نگذاریم آنان فراموش شوند.

وی افزود: در طرح سپاس باید با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار شود و  از احوال آنان سوال شود و مشکلات و مسائل جانبی که‌ دارند نیز برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با انجام این دیدارها خانواده‌های شهدا و ایثارگران احساس تنهایی نکنند بیان کرد: مراسماتی که برگزار می‌شود یک بخش است اما مهم‌تر این است که آنها با مسئولان خود احساس سنخیت کنند.

عبادی تصریح کرد: باید بتوانیم انواع و اقسام گره‌های زندگی خانواده شهدا و ایثارگران را باز کنیم اما هیچ کدام از اینها مسئله روانی را جبران نمی‌کند و آنان باید از لحاظ روحی و روانی با مسئولان احساس سنخیت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در استان رابطه خوبی بین بنیاد و جامعه ایثارگری برقرار شده است و این امر یک ارتباط متقارن است.

اخذ مجوز مجتمع درمانگاه ایثار، مجتمع توانبخشی و داروخانه ایثار در استان

حجت‌الاسلام والمسلمین معصومی خراسان جنوبی را در کشور تنها استانی عنوان کرد که رتبه 32 را در مراجعه ایثارگران به بنیاد به خود اختصاص داده است.

وی از اخذ مجوز مجتمع درمانگاه ایثار، مجتمع توانبخشی و داروخانه ایثار خبر داد و گفت: تلاش می‌شود این مجتمع در 22 اسفند به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو سال اخیر خراسان جنوبی در طرح سپاس رتبه اول را در مراجعه معکوس به خانواده‌ها داشته است یادآور شد: این دیدارها به دلیل بررسی مشکلات این خانواده‌ها در روستاها بیشتر انجام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار