سلیمان محبی در گفتگو با تابناک گفت:

۱۴ مرکز رفاهی برای اسکان موقت فرهنگیان در نوروز۹۶ آماده خواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان در حال آماده سازی ۲۴۰ واحد آموزشی در سطح استان در ایام نوروز ۹۶ برای اسکان موقت فرهنگیان است که از این تعداد ۱۳۶ واحد در شهر کرمانشاه و ۱۰۴ واحد دیگر در سایرمناطق تابعه است.
کد خبر: ۳۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 01 March 2017
سلیمان محبی امروز در گفتگو با خبرنگا ر تابناک از کرمانشاه،  در  تشریح برنامه های ویژه برای استقبال از میهمانان فرهنگی اظهار داشت:  عوامل اجرایی ستاد اسکان در مبادی ورودی جهت راهنمایی میهمانان مستقر می شوند و با اهدا نقشه اماکن گردشگری و اقامتی را به مسافران  معرفی و آنان را برای بازدید راهنمایی می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ پایگاه پذیرش مسافران در سطح استان فعال می شود، افزود:   از سوی اداره کل آموزش و پرورش چهار پایگاه در شهر کرمانشاه و در هر کدام از مناطق استان یک پایگاه اقدام به پذیرش همکاران فرهنگی می کنند.

وی در ادامه  بیان داشت:  ما  دو هزارو  ۶۴ کلاس را در سه گروه ویژه، الف و ب  در جهت اسکان فرهنگیان  مجهز  به وسایل مورد نیاز همکاران خواهیم کرد که از این میزان هزارو ۴۱۰ کلاس در شهر کرمانشاه و ۶۵۴  کلاس در سایر مناطق استان مجهز  خواهند شد.

این مسئول حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع میهمانان به منظور خیر مقدم  را یکی دیگر از برنامه های ویژه این ادراره برای استقبال از میهمانان فرهنگی برشمرد و گفت:  در پایگا ه های پذیرش مسافران از میهمانان فرهنگی پذیرایی خواهیم کرد.

محبی  تصریح کرد:  علاوه بر این اقدامات ۱۴ مرکز رفاهی (خانه   معلم ) در سطح استان با ظرفیت ۲۵۰  تخت در جهت اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۶  تدارک دیده که با ایجاد پایگاه های پذیرش مسافران  در کلیه مناطق آموزش و پرورش استان آمادگی لازم  برای پذیرایی از همکاران ایجاد شده است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار