ایجاد شعبه تخصصی قضایی ویژه صنعتگران

سوک:رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعبه ویژه قضایی با هدف کمک به صنعتگران، برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 25 May 2015
تابناک بوشهر: علی جمادی ظهر امروز در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت صنعتگران، بررسی‌های لازم برای رسیدگی به مشکلات قضایی ایشان را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: بدون امنیت، امکان رشد و توسعه وجود ندارد، امنیت قضایی زیربنای امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، اگر امنیت اجتماعی کمرنگ شود در سایر زمینه‌ها نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه امنیت اقتصادی نیازمند امنیت قضایی است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم صنعتگران با امنیت بیشتر به کار و فعالیت اقتصادی و تولیدی خود ادامه دهند.

جمادی بیان کرد: حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری همواره از اولویت‌های دستگاه قضا بوده و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی از اولویت‌های دادگستری بوشهر است.

وی افزود: صنعتگران، دستگاه قضا را امین خود بدانند، ضمن اینکه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان بوشهر بیش‌ازپیش فعالیت خود را ارتقا خواهد داد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: باید نماینده‌ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به دادگستری معرفی شود تا زیرمجموعه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران را فعال کنیم.

جمادی افزود: در بسیاری شعبه‌ها، امکان یک شعبه تخصصی نداریم، اما در شعبه‌هایی که ظرفیت لازم وجود داشته باشد موضوعات مربوط به صنعت استان را به آن شعبه ارجاع خواهیم داد.

وی اظهار داشت: شعبه تخصصی قضایی ویژه صنعت در استان بوشهر ایجاد می‌شود و در این شعبه از قضاتی استفاده می‌کنیم که آمادگی و اطلاعات لازم در این حوزه را داشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضا در حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در کنار صنعتگران خواهد بود.

جمادی بیان کرد: سعی می‌کنیم در مناقصاتی که در ادارات برگزار می‌شود نماینده اداره کل بازرسی هم حضور داشته باشند تا روند مناقصات بهتر برگزارشده و قوانین هم رعایت شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار