اجرای حکم اعدام قاتل "ستایش"

دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: قاتل ستایش به یک بار اعدام و یک بار قصاص محکوم شده است که حتی در صورت رضایت خانواده مقتول، حکم اعدام اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 10 April 2017
ابوالقاسم مراد طلب، در مورد پرونده قتل « ستایش» با بیان این که حکم یک بار قصاص و یک بار اعدام برای قاتل در ورامین صادر شده است، اظهار داشت: خانواده مقتول برای تعیین ارش البکاره و مهرالمثل، دادخواستی را داده بودند که این دادخواست به عنوان بخشی از پرونده قتل ستایش در تهران در حال پیگیری است.

وی افزود: در ورامین یک بار قصاص اعدام برای قاتل تعیین شده است که حتی در صورت رضایت خانواده مقتول حکم قصاص قاتل معلق می شود اما حکم اعدام جنبه عمومی داشته و حتما اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در خصوص برخی شایعات مبنی بر گذشت و یا عدم گذشت خانواده مقتول، افزود: دستگاه قضایی هیچ اقدامی در این مورد انجام نخواهد داد و اطلاعی هم نداریم که این خانواده قصد گذشت را دارند و یا خیر، برخی مطرح می کنند که برای نپرداختن تفاضل دیه حکم قصاص را معلق کنند، ولی تا روز قصاص و یا گذشت خانواده مقتول هیچ چیز مشخص نیست.

مراد طلب گفت: تا تکلیف آن بخش پرونده که در تهران است به طور کامل مشخص نشود امکان اجرای حکم وجود ندارد.

فروردین ۹۵ ، ستایش، دختر بچه ۶ ساله افغان در خیر آباد پس از ربوده شدن توسط پسر همسایه که ۱۷ سال سن داشت مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسید و از آن روز پرونده قاتل ستایش در محاکم قضایی در دست بررسی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار