مدیر مرکز بهداشت سنندج:

975نفردرشهرستان‌سنندج‌افسردگی‌دارند

مدیر مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: در حال حاضر بر اساس پرونده‌های موجود در مراکز دولتی در شهرستان سنندج 884 نفر زن و 91 نفر مرد مبتلا به افسردگی هستند که در مجموع 975 نفر به افسردگی دچار هستند.
کد خبر: ۴۱۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 19 April 2017

به گزارش تابناک کردستان، جهانبخش یوسفی در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت و تبریک این ایام اظهار کرد: در کشور ایران شعار امسال هفته سلامت "زندگی سالم، با نشاط و امید" نام‌گذاری شده است.

وی به وجود 80 خانه بهداشت فعال و 800 نفر پرسنل در این مراکز و پایگاه‌های خدمات سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: متأسفانه از جمعیت 500 هزار نفری شهرستان سنندج حدود 140 هزار نفر در سامانه خدمات سلامت ثبت‌نام نکرده‌اند و هنوز در این رابطه با ما همکاری نداشتند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان سنندج تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس پرونده‌های موجود در مراکز دولتی در شهرستان سنندج 884 نفر زن و 91 نفر مرد مبتلا به افسردگی هستند که در مجموع 975 نفر به افسردگی دچار هستند.

وی گفت: در شهرستان سنندج در مجموع 2 هزار و 368 نفر دارای اختلالات روانی هستند که از این تعداد یکهزار و 905 نفر زن و 463 مرد به این اختلالات روانی مبتلا و دارای پرونده در مراکز دولتی بوده و به آنها خدمات روانشناختی و درمان ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار