عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:

11 معلم برتر روانسری مورد تجلیل قرار می گیرند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر با بیان اینکه برنامه های مختلفی در هفته ی بزرگداشت مقام معلم به منظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه ی تعلیم وتربیت ، و همچنین معلمان برتر منطقه ای و استانی در این شهرستان برگزار می شود .
کد خبر: ۴۱۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 02 May 2017
عثمان ویسی در گفتگو با تابناک :
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه‌های  متنوعی در گرامیداشت هفته ی معلم درسال تحصیلی 96-95 توسط ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان روانسر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام معلم (12 تا 18 اردیبهشت ماه) ازیازده  معلم برتر و 23پیشکسوت تعلیم و تربیت  این شهرستان که در سال تحصیلی جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند  تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر ادامه داد، در چهار جلسه کاری ستاد هفته معلم و نیز مصوبات شورای آموزش وپرورش برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته ی معلم  جهت اجرا و ابلاغ به مدارس،  مورد بررسی قرار گرفت .

این مسئول بیان داشت: در آستانه هفته معلم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان مزار شهدای این شهرستان غبار روبی و عطر افشانی می شود و با حضور در منزل خانواده ی معلم شهید از مقام شهدای فرهنگی تجلیل می شود .

وی به دیگر برنامه‌های هفته معلم در شهرستان روانسر اشاره کرد و گفت: در این هفته ، جمعی از کارکنان آموزش و پرورش، معلمان برتر شهرستان ، فرهنگیان عضو بسیج فرهنگیان و مربیان حلقه‌های صالحین مدارس ضمن دیدار با امام جمعه روانسر از رهنمودهای ایشان بهره مند می شوند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش روانسر، در روز سه شنبه 12اردیبهشت ماه (  اولین روز هفته ی  گرامیداشت مقام معلم )، زنگ *سپاس معلم * در تمامی مدارس این شهرستان نواخته می‌شود.

وی از برگزاری مراسم نمادین زنگ سپاس معلم در همین روز( سه شنبه )  با حضور مسئولان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت در دبیرستان دخترانه *فرهنگ * خبرداد و افزود: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های ویژه از مقام معلم شهید استاد *مرتضی مطهری*  تجلیل و دانش آموزان با اهدای شاخه های گل از معلمان قدردانی خواهند بود .

این مسئول به برگزاری مراسم زنگ *سپاس معلم* در مدارس بخش *شاهو * از توابع شهرستان روانسر نیز اشاره کرد و گفت : در رو چهارشنبه ( 13 اردیبهشت ماه جاری ) نیز در آئینی با حضور بخشدار *شاهو*  و مسئولان محلی*  زنگ سپاس معلم*   در دبستان *17شهریور * نواخته و در نشستی از مقام معلمان این بخش تجلیل می شود .

ویسی گفت : به منظور ایجاد نشاط و شادابی در میان فرهنگیان مسابقات فوتسال در بین معلمان مدارس پسرانه برگزار و از  تیم برتر  تقدیر می شود .

وی در ادامه ی گفتگو خاطرنشان کرد:  روز جمعه (15اردیبهشت ماه ) فرهنگیان همراه با سایر اقشار مردم  در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در مسجد جامع بصورت سازماندهی شده حضور خواهند یافت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت : در هفته معلم  برنامه هایی با محوریت اولیا دانش آموزان در مدارس برگزار ودر قالب جنگ های شادی  از تلاش های همکاران فرهنگی تجلیل می شود .

وی در پایان عنوان کرد: دیدار با بازماندگان خانواده ی معلمان عزیزی که فوت کرده اند و عیادت از همکاران فرهنگی که در بستر بیماری هستند نیز در هفته معلم از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم است.
گفتگو ازحدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار