به مناسبت نیمه شعبان

شهروندان سمنانی برای امام زمان (عج) کیک تولد می‌پزند

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: ششمین جشنواره کیک تولد امام زمان (ع) هم‌زمان با جشن نیمه شعبان در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سمیه قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ششمین جشنواره کیک تولد امام زمان (ع) هم‌زمان با جشن نیمه شعبان در میدان امام علی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره‌های کیک قبلی و استقبال خوب شهروندان از این جشنواره قرار شد، برگزاری این جشنواره همچنان ادامه یابد.

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید نیم ساعت قبل از آغاز جشن نیمه شعبان در مقابل برج ققنوس حاضر شوند و کیک‌های تهیه‌شده را به عوامل اجرایی مسابقه تحویل دهند و ثبت‌نام کنند.

قاسمی بیان کرد: کیک‌ها باید در ظرف‌های یک‌بارمصرف تحویل داده شود و در پایان مراسم هم کیک‌های تهیه شده در بین مردم توزیع می‌شود و امکان بازگشت آن‌ها به تهیه‌کننده کیک وجود ندارد؛ در پایان جشن نیمه شعبان نیز به‌قیدقرعه به 12 نفر کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره کیک سال گذشته 90 کیک مورد داوری قرار گرفت و پس از داوری هفت کیک برتر بر اساس معیارهای زیبایی و طعم از سوی داوران انتخاب شدند و 12 برنده دیگر بر اساس قرعه‌کشی معرفی شدند.

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان افزود: این جشنواره امسال نیز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت برج ققنوس در ساعت 20، روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه در میدان امام علی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار