رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس در تشریح اجرای تئاتر در ماه رمضان:

هنگام نماز مغرب و اعشاء و افطار نمایش در حال اجرا نباشد/ اجرای نمایش تا دوساعت قبل اذان صبح

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس جزییات فعالیت سالن های تئاتر شهر طی ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 27 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،«محمدکاظم دبیری» با بیان اینکه سالن های تئاتر مشهد تا دو ساعت قبل اذان صبح می توانند فعالیت کنند، اظهار کرد: همه هماهنگی های مورد نیاز در این ایام نیز مانند گذشته در جهت اجرای صحیح و حفظ آرامش تماشاگران و شئونات ماه مبارک رمضان از سوی مدیران سالن های تئاتر باید صورت گیرد.
 معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین مدیران سالن های تئاتر باید به گونه ای زمانبندی نمایند که هنگام نماز مغرب و اعشاء و افطار هیچ نمایشی در حال اجرا نباشد و اذان مغرب در سالن انتظار پخش شود.
وی با بیان اینکه سالن های تیاتر مانند سینماها موظفند در ایام ماه مبارک رمضان پاکیزگی و نظافت محیط نمازخانه ها را همواره رعایت نمایند، ادامه داد: بوفه های سالن های تئاتر نیز در ساعات روزه داری، بایستی از فروش هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی خودداری کنند.
دبیری همچنین بر الزامی بودن حضور مدیران سالن های نمایش در محل تا پایان آخرین نوبت اجرا تاکید و تصریح کرد: بهای بلیت تئاتر در ماه مبارک رمضان هیچ تفاوتی با مواقع عادی نخواهد داشت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس عنوان کرد: فعالیت شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد و روند ارائه مجوز به نمایش ها نیز در ماه مبارک رمضان به بدون هیچ تغییری همچون گذشته صورت خواهد گرفت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار