مهارت آموزی در مدارس بابلسر رونق می گیرد

فرماندار بابلسر با تاکید بر ارتقا دانش حرفه ای دانش آموزان مدارس، گفت: مهارت آموزی در مدارس بابلسر رونق می گیرد.
کد خبر: ۴۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 14 June 2015
سیدعلی اسد روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بابلسر اظهار داشت: محیط های آموزشی محل تبادل اخلاق، رفتار و خصوصیات مختلف انسانی است.

وی افزود: محیط های آموزشی باید محل ترویج اخلاق، رفتار و خصوصیات ارزنده انسانی و فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی باشد و در تحقق این مهم نقش آموزش و پرورش نقشی تاثیرگذار و غیر قابل انکار است.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه با تقویت مسائل اعتقادی و نیز ترویج فرهنگ قرآنی و اسلام ناب محمدی (ص) در محیط های آموزشی بسیاری از خلاهای اخلاقی و رفتاری انسان ها کاهش پیدا می کند، گفت: آموخته های امروز دانش آموزان، شکل دهنده زیرساخت های آینده آنان است.

اسد بیان کرد: باید با پیروی از مکتب الهی و نیز بهره جویی از سیره علمی و عملی پیامبران عظیم الشان (ص) و ائمه معصوم (ع) در مدارس، زمینه شکل گیری آینده ای درخشان برای دانش آموزان مستعد، خلاق و توانمند ایرانی در جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به برخی مسائل به نظر کوچک، موجب بروز بسیاری از مشکلات بزرگ می شود، گفت: امروزه بحث اشتغال یکی از دغدغه های اصلی جامعه ما بوده که متاسفانه منشا آن از عدم برخورداری بسیاری از اقشار تحصیل کرده جامعه از دانش و مهارت فنی و تخصصی است.

فرماندار بابلسر، با تاکید بر تقویت مهارت آموزی در مدارس، افزود: تحصیل در مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش به معنای کم سواد بودن دانش آموزان نبوده و این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده ها نهادینه شود.

اسد با بیان اینکه علاوه بر تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس باید به بحث مهارت آموزی و مهارت افزایی آنها توجه شود، افزود: غنی سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش های متناسب با سنین دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در ایام تعطیلات تابستان نیز از دیگر مسائلی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار