مدیرعامل شرکت گاز سمنان:

۱۰ پروژه گازرسانی در سمنان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۱۰ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت در استان سمنان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 24 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ۱۰ پروژه گازرسانی روستایی و مجموعه‌های تولیدی در شهرستان‌های استان سمنان هم‌زمان با هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های شرکت گاز استان سمنان در هفته دولت با اعتباری بالغ‌بر ۲۷۹ میلیارد ریال صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌های گازرسانی به هشت روستای شهرستان دامغان و مجتمع گلخانه‌ای و دام‌پروری در شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده قهاب رستاق شهرستان دامغان، هشت روستا در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و در این هفته نیز هفت پروژه گازرسانی دیگر در شهرستان‌های شاهرود، میامی، دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار با حضور مدیران عالی‌رتبه استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات و برنامه‌های شرکت گاز استان سمنان در دولت تدبیر و امید افزود: گازرسانی به ۷۷ روستا و ۶۷۲ کیلومتر شبکه‌گذاری ازجمله خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه گاز در چهار سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام شرکت گاز استان سمنان تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان به ۸۵ درصد می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار