برگزاری اولین همایش تاریخ و فرهنگ هزار جریب مازندران

اولین همایش تاریخ و فرهنگ هزار جریب مازندران ، در 17 و 18 مهر ماه با هدف شناسایی پیشینه تاریخی هزارجریب، ظرفیت های علمی ، اجتماعی و توریستی ، و دست یافتن به راهکارهای علمی توسعه و شکوفایی و تعیین محدوده گسترده و قلمرو پیشینه تاریخی هزارجریب ، برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 04 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا با اشاره به سوابق تاریخی، ظرفیت ها و سوابق فرهنگی شهرستان نکا اظهارداشت: باید این ظرفیت ها در راستای شکوفایی و معرفی آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری مورد توجه قرار گیرند تا شاهد معرفی تاریخ و تمدن این سرزمین به کشور و جهان باشیم.
 برگزاری اولین همایش تاریخ و فرهنگ هزار جریب مازندران
بر اساس این گزارش، اولین همایش تاریخ و فرهنگ هزار جریب  مازندران ، در 17 و 18 مهر ماه با هدف شناسایی پیشینه تاریخی هزارجریب، ظرفیت های علمی ، اجتماعی و توریستی ، و دست یافتن به راهکارهای علمی توسعه و شکوفایی و تعیین محدوده گسترده و قلمرو پیشینه تاریخی هزارجریب ، برگزار می شود.
 
فرماندار نکا در جلسه هماهنگی برای برگزاری نخستین همایش تاریخ و فرهنگ هزار جریب  مازندران، بیان داشت:  منطقه هزارجریب دروازه بهشت مازندران است. و باید قابلیت های این منطقه اطلاع رسانی شود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: این همایش در معرفی تاریخ هزارجریب مازندران بویژه نکا، اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کرد این هویت ها و تاریخ و تمدن برای همه بیان شود و جایگاه تاریخی و تمدنی خود را بشناسیم و معرفی کنیم.
 
احمدی با اشاره به سوابق تاریخی، ظرفیت ها و سوابق فرهنگی شهرستان نکا گفت: باید این ظرفیت ها در راستای شکوفایی و معرفی آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری مورد توجه قرار گیرند تا شاهد معرفی تاریخ و تمدن این سرزمین به کشور و جهان باشیم.
 
فرماندار نکا با اشاره به علمای منطقه هزارجریب گفت: علمای بزرگی همچون آیت ا... طبرسی، آیت ا... محمدی لائینی ، آیت ا... لیموندهی و آیت ا... برمایی از منطقه هزارجریب نکا هستند که باید در شناسایی آنان به جوانان در این همایش تلاش کنیم.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار