بیان مشکلات دردی را از مردم دوا نمی کند

استاندار فارس گفت: حرکت در مسیر اشتغالزایی و رفع مشکلات مردم در تامین معیشت از اولویت های کاری دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۵۰۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت افزود: دولت دوازدهم با بهره گیری از ظرفیت های هر یک از مناطق کشور، ایجاد اقدام های اثرگذار برای تقویت نشاط و امید در جامعه را در دستور کار قرار داده است. 
وی اظهار کرد: با توجه به تنگناهای مالی فراروی دولت و از سوی دیگر مشکلات گسترده به یادگار مانده از دوران گذشته، نمی توان انتظار معجزه برای حل مشکلات را داشت. 
استاندار فارس گفت: با این وجود، اعتقاد راسخ داریم که می توان با ارائه راهکارهای مناسب اقدام های اثرگذاری را در استان فارس انجام داد و بسیاری از مشکلات مردم را از فراروی آنها برداشت. 
وی در عین حال تاکید کرد: بیان مشکلات به تنهایی راه علاج و رفع آنها نیست و بلکه باید با ارائه راهکارهای مناسب و همراهی و همدلی با دولت در راستای برطرف کردن آنها گام برداشت. 
تبادار خطاب به مردم شهرستان مرودشت و دیگر مناطق استان فارس گفت: به عنوان خادم کوچک مردم و نماینده عالی دولت در سطح استان فارس، عزم جدی خود را برای رفع مسائل و مشکلات شما اعلام می کنم و امیدوارم در دوره مسئولیت خود بتوانم گوشه ای از مشکلات را حل کنم. 
استاندار فارس با بیان این که این استان از مشکلات ناشی از نبود زیرساخت های مناسب حمل و نقل رنج می برد، گفت: این وضعیت سبب شده است که بیشترین تلفات جاده ای در این استان روی دهد اما در نقطه مقابل، دولت دوازدهم با اختصاص افزون بر 2 هزار میلیارد تومان در بهبود وضعیت حمل و نقل فارس عزم جدی دارد. 
در این جلسه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئولان شهرستان مرودشت به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداختند. 
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار