فشار و تهمت بر قوه قضائیه افزایش خواهد یافت

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه تلاش دارند تا این قوه سیاستهای کلی خود را دنبال نکند، گفت: پیش بینی میکنیم فشار و تهمت بر قوه قضائیه افزایش یابد.
کد خبر: ۵۱۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 18 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام محسنی اژه ای ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه این قوه بر روی سیاستها و اصول کلی خود با قدرت خواهد ایستاد اظهار کرد: قوه قضائیه از هر فعال اقتصادی که به دنبال افزایش تولید و فعالیت اقتصادی سازنده در فضای کشور است حمایت خواهد کرد.
وی افزود: فشارها بر قوه قضائیه ، این قوه بدون توجه به فشارها و تهمت ها بر روی سیاستهای کلی و اصول خود در اجرای عدالت پافشاری خواهد کرد و در این مسیر مصمم است .
اژه ای تأکید کرد: با تمام افرادی که به اموال مردم، بیت‌المال و انفال دست اندازی کنند به شدت برخورد خواهیم کرد و در این صورت برای خود هیچ خط قرمزی نداریم .
وی عنوان کرد: همه باید در راستای آرامش جامعه تلاش کنیم و در این مسیر  از فعالان اقتصادی و فعالان عرصه فرهنگ اسلامی دفاع خواهیم کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه در جامعه، ادامه داد: رسانه می تواند افشاء کننده مفاسد و همچنین جهت دهنده ای خوب برای جامعه محسوب شود.
اژه ای اضافه کرد: برخلاف ادعای برخی ها هرگز به دنبال دستگیری روزنامه نگاران نیستیم اما با هر کسی که تلاش میکند امنیت جامعه را مخدوش کند برخورد میکنیم.
وی افزود: اگر همه با هم همدل باشیم و در کنار یکدیگر قرار بگیریم ظرفیت ها نیز کنار یکدیگر قرار میگیرند و توان ما بالا خواهد رفت.
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد:مشکلات همیشه وجود دارد اما نباید از آن بترسیم بلکه باید با اتکاء به خداوند پیش برویم و از هوای نفس خود نیز مراقبت کنیم.
وی ادامه داد: به جای گرایش به باندها، احزاب و جناح‌ها باید به سمت خداوند گرایش داشته باشیم .
اژه‌ای در پایان یادآور شد: همه باید از فرصت خدمت رسانی به مردم و از فرصتی که با خون شهدا و جانفشانی ایثارگران به دست ما رسیده برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم و بدانیم که اگر این فرصت را برای خدمت صادقانه مغتنم ندانستیم از زیانکاران خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار