رئیس کل دادگستری قزوین:

امنیت و عدالت، مطالبه غیرقابل مذاکره مردم از حکومت است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای حفظ حقوق مردم باید اقدام به موقع، قانون‌مدارانه و در رأس آن خالصانه عمل شود چراکه با نگاه مادی نمی‌توان آن‌گونه که باید به وظایف و مأموریت‌ها عمل کرد.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست مشترک قضایی و انتظامی اظهار داشت: با رشد جمعیت و افزایش وسایل نقلیه طبیعتاً با افزایش بعضی از مؤلفه‌های وقوع جرایم و تصادفات روبه‌رو می‌شویم.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در استان از مجموعه انتظامی استان قزوین تقدیر کرد و افزود: مجموعه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بیشترین برخورد را برای احقاق حقوق مردم داشته و در بین ضابطان قضائی این پلیس است که به عنوان ضابط عام بیشترین برخورد را برای ایجاد امنیت و رسیدگی به امور مردم دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: برای حفظ حقوق مردم باید اقدام به موقع، قانون‌مدارانه و در رأس آن خالصانه عمل شود چراکه با نگاه مادی نمی‌توان آن‌گونه که باید به وظایف و مأموریت‌ها عمل کرد بنابراین به راحتی می‌توان وظایف محوله را با نیت الهی پیش برده و موفق بود.

قدرتی افزایش آگاهی نسبت به مأموریت‌ها و همت را لازمه بهتر عمل کردن و در نتیجه قرب الهی در مأموریت‌ها برشمرد و تصریح کرد: امنیت، عدالت و رفاه نیاز و مطالبه مردم از حکومت است بنابراین این مقوله به هیچ عنوان قابل معامله و مذاکره نیست.

این مسؤول قضایی امنیت را خط قرمز حاکمیت دانست و عنوان کرد: با پیشگیری اجتماعی و قضائی می‌توان با کمترین هزینه و چالش از وقوع جرایم جلوگیری و ضریب امنیت را در استان افزایش داد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به افزایش تجهیزات و توانمندی ساختاری در مقابله با جرایم و ایجاد امنیت تأکید کرد: سازمان و ساختار نیروی انتظامی باید متناسب با دستگاه قضائی رشد و ارتقا یابد تا بتواند مأموریت‌های خود را در حوزه ضابطی عام به نحو عالی به انجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار