مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا

افتتاح واحد مسکن مددجویی امداد در نکا

در احداث این مسکن روستایی تیم اردوی جهادی بسیج مبارزه با مواد مخدر کشور و با همراهی و همکاری تیم جهادی کمیته امداد استان مازندران و شهرستان نکا نیز حضور داشته اند.
کد خبر: ۵۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 29 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا: در شهرستان نکا بیش از ۳۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد می باشند

بر اساس این گزارش، حسین بریمانی ورندی گفت: این واحد مسکونی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مازندان،حضرت آیت الله محمدی لائینی امام جمعه شهرستان، بخشدار بخش هزارجریب و اعضا بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افتتاح گردید

بریمانی ورندی در ادامه گفت: این واحد مسکونی مددجویی در روستای اریم ساکن منطقه محروم هزارجریب نکا با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان و با زیر بنای ۸۵ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بخشی از اعتبار هزینه شده در این واحد مسکونی وام بهسازی و نوسازی بنیاد مسکن بوده است ، بخشی نیز از کمک های بلاعوض امداد و بخش عمده اعتبار نیز از طریق بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر کشو و همچنین تیم اردوی جهادی بوده است.

بریمانی همچنین گفت: در احداث این مسکن روستایی تیم اردوی جهادی بسیج مبارزه با مواد مخدر کشور و با همراهی و همکاری تیم جهادی کمیته امداد استان مازندران و شهرستان نکا نیز حضور داشته اند.

خاطر نشان میگردد در شهرستان نکا بیش از ۳۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد می باشند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار