فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

9 دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: 9 دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه‌های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و از انقلاب اسلامی حمایت کردند.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 December 2017

 علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین در خصوص حماسه عظیم 9 دی اظهار داشت: حضور حماسه‌ساز مردم در 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یک نماد عزت و اقتدار همرا با بصیرت مردمی بود و مردم نشان دادند تا پای جان برای حفظ انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای بلند و رسا اعلام کردند اگر دشمنان در برابر دین و اسلام مقاومت و ایستادگی کنند، در مقابل تمام دنیا خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اضافه کرد: 9 دی همچون روز 22 بهمن یوم‌الله و ماندگار شد، مردم در مقابل نقشه‌های شوم استکبار که به فکر براندازی نظام بودند و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس و قلب امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) را شاد کردند.

حیدری گفت: 9 دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه‌های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و از انقلاب اسلامی حمایت کردند و به حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به استکبار به مقدسات مسلمانان اهانت کردند.

این مسؤول با بیان اینکه روز 9 دی گفتن نه به فتنه‌گران و آری گفتن ملت غیور ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، مطرح کرد: 9 دی مردم ایران تیر خلاص را به طرف سران فتنه شلیک کردند و در روز 9 دی مردم دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و با حضور خودجوش مردم در تهران و در استان‌های دیگر به جهانیان نشان دادند که مردم ایران قدرشناس هستند و دشمنان داخلی و خارجی خود را می‌شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌ها و نقشه‌های دشمن را نمی‌خورند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خطاب مسؤولان یادآور شد: مسؤولان قدر این مردم را بدانند و بعضی‌ها می‌خواهند این جریان فتنه به فراموشی سپرده شود و همین مردم اگر در حماسه 9 دی حضور پیدا نمی‌کردند، این مسؤولان امروز مسؤول نبودند.

حیدری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نقش خواص در فتنه 88 را چگونه ارزیابی می‌کنید، توضیح داد: بعضی از خواص دوران پیامبر به دلیل عدم بصیرت و تقوا ، مثل طلعه و زبیر در مقابل امیرالمؤمنین(ع) ایستادند و امروز در فتنه 88 هم بعضی از خواص در مقابل نظام اسلامی ایستادگی کردند و مردود شدند.

وی متذکر شد: امید است این درسی باشد برای سایرین که در مقابل تمام فتنه‌هایی که در آخرالزمان(عج) است با بصیرت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار