در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل محیط زیست با باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای آموزش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی بین ورزشکاران قزوینی، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این اداره‌کل و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین امضا شد.
کد خبر: ۵۴۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 31 December 2017

 سیاوش شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: تفاهم‌نامه فی مابین اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین با هدف آموزش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی از مسیر قشر ورزشکار امضا شد.

وی گفت: در بین جامعه ورزشکاران، تعامل و همسویی با طبیعت وجود دارد و حفاظت از محیط زیست به دلیل تضمین بقای حیات وحش و حفظ زیبایی باشکوه آن به عنوان بزرگ‌ترین گردشگاه و ورزشگاه یک وظیفه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: باشگاه کاسپین ظرفیت بسیار خوبی دارد و ایجاب می‌کند از تمام این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای حفظ محیط زیست استفاده کنیم.

شمسی‌پور یادآور شد: البته در بسیاری از ابعاد، همکاری و ارتباط تنگاتنگی مابین اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین و تربیت بدنی و باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین وجود دارد و زمینه‌ها برای همکاری بسیار است و خوشحال هستیم که امروز آن را در قالب امضای تفاهم‌نامه در یک چارچوب قرار داده‌ایم.

این مسؤول مطرح کرد: براساس این تفاهم‌نامه در خصوص توسعه فرهنگ‌سازی محیط زیست در حال فعالیت هستیم و ایجاد شاخه زیست محیطی در باشگاه جهت جذب بیشتر مردم و ورزشکاران در حفظ و اهمیت محیط زیست، ارتقای سواد زیست محیطی برای ورزشکاران و زمینه‌سازی برای حضور ورزشکاران در مناطق تحت مدیریت به صورت عملی توصیه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار