امام جمعه تبریز:

باید آفرین بر شعور مردم تبریز گفت/دشمن برای رسیدن به عوامل شوم خود درصدد ورود داعش به کشور و کشته سازی است/ شعور دینی مردم آذربایجان باز هم تاریخ‌ساز شد

امام جمعه تبریز گفت: دشمن برای رسیدن به عوامل شوم خود می‌خواهند عوامل داعش را وارد کشور کنند تا با کشته‌سازی به اهداف خود برسند که سربازان گمنام انقلاب اسلامی آنها را دستگیر می‌کنند ولی هدف اصلی دشمن فقط کشته سازی و کشتن چند نفر در راهپیمایی برای ایجاد نامنی در کشور است تا بگویند این افراد توسط نیروی انتظامی کشته شدند.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 January 2018
 

حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: توطئه اغتشاشگران و فتنه‌گران علیه مردم و اموالشان موضوع روز است ولی کشور ما همانند رهبر خود عشق و وحدت را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه مردم مطالباتی داشتند و اعتراض کردند، افزود: برخی برای تامین احتیاجات از راه صحیح وارد نشده و دست به تجمع زدند و دشمنان از این موضوع سوءاستفاده کردند تا مشکل ناامنی در کشور ایجاد کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه مردم با بصیرت تبریز با اینکه مشکلات زیادی دارند ولی راه خود را از همه جدا کردند،گفت: در این اتفافات آمریکا مشخص کرد که چقدر با ایران دشمن بوده و مشکل دارد.

وی یادآور شد:ما دشمنی داریم که در زلزله کرمانشاه اجازه ورود دارو را به بهانه تحریم به کشور نداد ولی حالا برای ملت ایران دلسوزی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید به اینکه تنها راه‌حل مشکلات همدلی و همکاری مردم با دولت است، افزود: همدلی با روسای سه قوه و همه دستگاه‌ها می تواند رفع‌کننده تنگناهای اقتصادی و مشکلات کشور باشد.

وی ابراز کرد: رکود برای دست‌اندرکاران روشن است و امید است با جدیت گام برداشت تا مشکلات به نحو احسن حل شود.

خطیب جمعه تبریز با تشکر و قدردانی از مردم تبریز افزود: باید آفرین بر شعور مردم تبریز گفت که خود را در فتنه توطئه‌گران داخل نکردند که البته از شهر حسینی و عاشورایی تبریز انتطاری غیر از این نداشتیم که برایش امام حسین(ع) افتخار است. 

آل‌هاشم اذعان داشت: در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ایم و از نیروی انتطامی قدردانی می‌کنیم که در آرامش به کمک مردم آمد و برای تامین امنیت تلاش کرد.

وی با ابراز اینکه اعتراض با حفظ آرامش با اغتشاش فرق دارد، افزود: در این موضوع شعور مردم تبریز تاریخ‌ساز بوده و مایه افتخار شد، فرمایش مقام رهبری مبنی بر اینکه آذربایجان سر ایران است را بار دیگر به اثبات رساندیم.

خطیب نماز جمعه تبریز متدکر شد: مواظب باشیم دشمن برای رسیدن به عوامل شوم خود می‌خواهند عوامل داعش را وارد کشور کنند تا با کشته‌سازی به اهداف خود برسند که سربازان گمنام انقلاب اسلامی آنها را دستگیر می‌کنند ولی هدف اصلی دشمن فقط کشته سازی و کشتن چند نفر در راهپیمایی برای ایجاد نامنی در کشور است تا بگویند این افراد توسط نیروی انتظامی کشته شدند.

وی ادامه داد: باید دست به دست بدهیم تا مشکلات حل شود، امروز، روز وحدت است و همه احزاب و گروه‌های سیاسی و دولت باید متحد شوند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه تبریز در اعلام مناسبت‌های هفته ابراز کرد: سالروز حماسه بزرگ مردم قم در 19 دی برگ زرین کتاب انقلاب است که نمایش اراده‌ها و مجاهدت‌ها بود.

وی با بیان اینکه دشمن با مکر و حیله دنبال نابودی ایران اسلامی است و دست به هر کاری می‌زند، گفت: از خنده و تشکر دشمن خوشحال نشویم.

آل‌هاشم ادامه داد: دشمن طرح‌های مکارانه داشته و دارد و ما نباید فریب دوستی آنها را بخوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار