رئیس هیأت کوهنوردی قزوین خبر داد

برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر در قزوین

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) به میزبانی استان خبر داد و گفت: قزوین میزبانی مسابقات سنگ‌نوردی 6 تا 14 سال کشور را بر عهده دارد که امیدواریم در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 January 2018

 غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) به میزبانی استان خبر داد و اظهار داشت: قزوین میزبانی مسابقات سنگ‌نوردی 6 تا 14 سال کشور را بر عهده دارد که امیدواریم در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها 275 شرکت‌کننده از سراسر کشور حضور دارند که 25 نفر از آن‌ها، سنگ‌نوردان آینده‌دار استان قزوین هستند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) از سیمای استان و شبکه سراسری ورزش طی روز پنجشنبه پنج بهمن ماه سال جاری از ساعت 14 تا 15:30 به صورت زنده پخش می‌شود.

نکونام با اشاره به پایان مسابقات ماده «سرعت» جام جهانی ساس‌فی سوئیس مطرح کرد: در مسابقات یخ‌نوردی ماده سرعت محسن بهشتی نهم و مهدی تقی‌خانی جایگاه چهاردهم را از آن خود کردند.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه تمام مدال‌های ماده «سرعت» به روس‌ها رسید، یادآور شد: در مسابقات بعدی پیش رو که در ایتالیا برگزار می‌شود، برای یخ‌نوردان استان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

گفتنی است، مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) طی روز پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در شهرستان الوند ورزشگاه امام علی (سالن سنگ‌نوردی) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار