تجلیل از بهترین های جشنواره سرود و موسیقی کویر یزد

برگزیدگان نخستین جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر یزد یکشنبه شب در آیینی با حضور تعدادی از مسئولان استان و هنرمندان تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۵۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 29 January 2018

به گزارش تابناک یزد، این جشنواره با ارسال بیش از 100 اثر در 2 بخش ویژه و اصلی با محور استان و شهر یزد برگزار شد و در بخش ویژه، حمیدرضا استادیان به دلیل اثرهای کبوترانه و کعبه سیاه رتبه نخست را کسب کرد.
در این بخش طاها فتوحی به خاطر شور ولایت و اثر خاموش و مهدی دهقان به خاطر قطعه بسیج به طور مشترک در رتبه دوم قرار گرفتند، رضا احمدی به خاطر قطعه های راوی و ایران سوم شد.
در بخش اصلی نیز محسن نشاسته گر، مصطفی راغب و مهدی مضطرزاده به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بنابر گزارش ایرنا، همچنین در بخش سرود، گروه های عاشقان ولایت و دانش آموزان دبستان علم الهدی به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
در این آیین که در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، از خانواده هنرمند شهید سید جلیل ساداتی و علی محمد مهنام و حسین روحبخش هنرمندان پیشکسوت موسیقی یزد نیز تجلیل به عمل آمد.
بخش ویژه جشنواره با موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی و شهدای مدافع حرم و بخش اصلی با عنوان «یزد سرزمین من» شامل یزد شهر جهانی، دارالعلم و دارالعباده، تاریخ و فرهنگ یزد و دفاع مقدس بود.
حمایت از تولید آثار فاخر موسیقی، شناسایی فعالان موسیقی استان، ظرفیت سازی و بهره گیری از شاعران جوان در راستای شکوفایی استعدادهای نو از جمله اهداف برگزاری جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار