روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان:

تقدیر ویژه از شرکت توزیع برق استان سمنان در عرصه فرهنگ نورانی نماز

به گزارش تابناک سمنان ،در اجلاسیه استانی نماز، از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در عرصه فرهنگ نورانی نماز، تقدیر ويژه به عمل آمد.
کد خبر: ۵۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 28 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ؛
تقدیر ویژه از شرکت توزیع برق استان سمنان در عرصه فرهنگ نورانی نماز
گفتنی است : اجلاس استانی نماز و تجلیل از فعالان و خادمان این عرصه نورانی که با حضور نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مدير مرکز خدمات حوزه هاي علميه و دبير مجمع علما، مشاور استاندار و مدير ستاد اقامه نماز استان، مديـران کـل و دبيران ستاد اقامه نماز ادارات و در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه هاي عمومي برگزار شد، از شرکت توزيع برق استان به عنوان "دستگاه برتر در زمینه اعتلای فرهنگ نماز" تقدیر شد .
یادآور می شود : در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان از ۷۰ دستگاه اجرائی بر اساس برنامه نظام جامع ارزیابی سال ۹۵ و تحقق برنامه هاي مورد توافق دستگاه ها که در پنج گروه صورت گرفته ، شرکت توزيع برق استان سمنان در گروه عمراني، توليدي و اقتصادي به اين موفقيت ارزشمند نايل گرديده است .
در بخشی از لوح تقدیر حضرت آیت ا... سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه سمنان و دکتر سيدشهاب الدين چاوشي استاندار سمنان خطاب به مهندس سيدمحمد موسوي زاده ، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت توزيع برق استان آمده است : " از این که با اهتمام جناب عالی ، اعضای شورای اقامه نماز ، ائمه جماعت و همکاری و همراهی و استقبال کارکنان، موفقیت قابل ملاحظه اي در اعتلاي فرهنگ نماز نصيب آن سازمان گرديده و به کسب ۹۹ درصد از امتيازات مربوطه در ارزيابي سال ۱۳۹۵نائل آمده ايد ، موجب خرسندي است. با اميد آن که اين خدمت موجب مرضي خداوند قرار گيرد، از اهتمام و تلاش جناب عالي و همکاران در عطر آگين نمودن فضاي سازماني به عطر نماز قدرداني نموده ، ابلاغ مراتب تشكر به همه موثرين، علاقمندان و ارادتمندان خدمت به نماز در آن سازمان موجب امتنان خواهد بود."
همچنین در این مراسم از ابوالفضل همتی دبیر ستاد اقامه نماز و حجت الاسلام رضا طاهریان امام جماعت شرکت به عنوان نمونه تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار