6 کشته و مصدوم در تصادف خونین شهر نور

در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 29 July 2018

به گزارش تابناک مازندران، در اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج " شهرستان "نور "، یک کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.

 براساس این گزارش، سرهنگ "علیرضا قدمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور روستایی "لاویج"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی به محل اعزام شدند.

وی، افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو پژو 405 با 6 سرنشین در حال تردد در این محور به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ قدمی تصریح کرد: یکی از سرنشینان این خودرو که خانمی 29 ساله بود، جان باخت و سرنشینان دیگر آن نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، بیان کرد: رانندگان همواره باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز این گونه حوادث ناگوار پیشگیری شود/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار