کشف حدود 60 کیلوگرم تریاک در محورهای خوزستان

جانشین فرمانده انتظامي خوزستان از کشف حدود 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 04 August 2018

سرهنگ سیدمحمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس بهبهان و هندیجان با انجام اقدامات اطلاعاتی، دو محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پليس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

صالحی در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران ايست و بازرسي "امام‌زاده عبداله" شهرستان هندیجان با تشدید و کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 29 کیلو 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه در این عملیات‌ها در مجموع 59 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه هر دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار