دشمن به تحریم‌ها دل بسته است

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به تحریم‌ها دل بسته ولی بداند این فتنه‌ها و جنگ‌های اقتصادی مردم را از پای در نمی‌آورد.
کد خبر: ۶۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 06 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دومین روز از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسوال‌الله 2 اظهار کرد: این برنامه‌ها و رزمایش‌ها تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس بوده و لرزه به اندام دشمن خواهد انداخت. 
 وی افزود: عده‌ای مانند کف روی آب هستند و هر چقدر هم جولان بدهند، مبنا و ریشه‌ای ندارند و مدام رو به نابودی است و در طول تاریخ همیشه پرچم حق برافراشته بوده است. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروزه عزت شما در جهان و آقایی شما در دل‌ها قرار گرفته است و خداوند به برکت امام و انقلاب به شما عزت داده و از چنگال ستمگران رهایی داده است لذا دشمن آرام نخواهد نشست و همواره سعی بر به دست آوردن سلطه دارد که این خیالی باطل بیش نیست. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: طی 50 سال حکومت طاغوت و پهلوی، مردم همواره شاهده خیانت‌ها و خونریزی‌های بودند و ملت ایران ملتی نیست که آزموده را دوباره بیازماید و تجربه را یکبار دیگر تجربه کند و هیچگاه از این انقلاب دست بر نخواهند داشت. 
وی در ادامه بیان کرد: طی این 40 سال گذشته تمام فتنه‌ها و جنگ‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و سربلند از مشکلات گذشته‌ایم و در حال حاضر این فتنه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خللی در کار ملت نخواهد ایجاد نخواهد کرد و اینکه چگونه دشمن به این‌ها دل بسته باعت تعجب است. 
 نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: دشمن این ملت و دولت را آزموده و آثار حرکات این ملت را در جهان مشاهده کرده و این خیالی باطل است که بتواند در این انقلاب خللی ایجاد کند و مردم عزت و دستاورد دینی را هیچ زمان رها نخواهند کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: انقلاب نعمت خداوند است و مردم با لبیک به امام راحل همیشه پرچم انقلاب را برافراشته نگاه داشتند چرا که این مردم پرورش یافته مکتب اهل بیت هستند. 
وی در ادامه گفت: دشمن به تحریم‌ها دل بسته ولی بداند این فتنه ها و جنگ های اقتصادی مردم را از پای در نمی‌آورد. 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما هیچ مشکل حل نشدنی نداریم، خاطرنشان کرد:  لازم است به تدبر، ایستادگی، استفاده از نیروهای جوان و خلاق و همچنین افکار درست وارد میدان شد و مدبرانه عمل کرد تا از این مشکلات همانند گذشته بگذریم. 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: پیوند میان ملت و ولایت همیشه پایدار بوده است و تا زمانی که این پیوند برقرار باشد انقلاب می ماند. 
وی در پایان گفت: دشمن سعی دارد تا مشکلات پیش آمده را به پای ولایت بگذارد و ریشه انقلاب را مخدوش کند اما این خواب تعبیر نخواهد شد و این خیال باطل است چرا که ولایت در دل مردم جای دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار