نیکبخت؛امانتدار رای مردم باشید

استاندار همدان از اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان خواست تا در انتخابات سال 94 امانتدار خوب و صادق رای مردم باشند.
کد خبر: ۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 25 July 2015
استاندار همدان از اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان خواست تا در انتخابات سال 94 امانتدار خوب و صادق رای مردم باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: احیای اخلاق از وعده های دولت به مردم است و توصیه و تاکید می شود که این مهم در همه زمینه ها رعایت شود.

وی افزود: برگزاری سالم انتخابات یکی از شرایط احیای اخلاق است و انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مهم است.

نیکبخت با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم تصریح کرد: امانتداری و ایجاد اعتماد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و حماسه آفرینی مردم از مفاهیم حق الناس بودن رای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ قیمتی اجازه نخواهیم داد سوء استفاده ای در انتخابات انجام شود چون ما امانتدار مردم هستیم و باید مشارکت مردم را هر چه شایسته تر و بیشتر شاهد باشیم در این صورت انتخاب مردم ، اصلح خواهد بود.

استاندار ادامه داد: مردم آزاده و آگاه ایران، خواسته هایشان را در انتخابات مطرح می کنند و امیدوارم بتوانیم با امانتداری، انتخاباتی سالم داشته باشیم.

نیکبخت افزود: امید باعث حل مشکلات مردم و دولت می شود و امید را باید با بیان عملکرد دولت در شرایط ویژه کشور به مردم منتقل کرد.

وی با یادآوری اقدامات دولت در کنترل تورم، خروج از رکود اقتصادی، طرح نظام سلامت، اضافه کرد: این موارد باید به مردم گفته شود تا امید مردم حفاظت شود.

استاندار با تشکر از تلاش فرمانداران و بخشداران اظهار کرد: فعالیتهایی که کرده اید را بیشتر به مردم بگویید زیرا گفته های شما در مشارکت مردم موثر است.

نیکبخت با تشکر از ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: هدف و قصد این ستاد حفظ سلامت انتخابات است.

وی اضافه کرد: در وزارت کشور همه چیز برای برگزاری انتخابات سالم، حاکم است.

استاندار همدان در بخش دیگری گفت: مذاکره کنندگان هسته ای از مردم ایران و آزادگان دنیا نشان افتخار دریافت کردند زیرا ایستادگی آنها به نمایندگی از یک کشور در برابر دنیا و قدرتمندان دنیا بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ایران در یک جنگ نابرابر در برابر همه قدرتمندان دنیا همچنین در داخل دوستان نگران ، دل این عزیزان را ناخواسته خالی می کردند، ماندند و دفاع کردند و حقانیت کشور را ثابت کردند.

نیکبخت افزود: اولین قدم به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی بود، تحریم ها لغو شد و همه توفیق بود و در مجموع، فعالیتی از مجموعه هسته ای کشور از بین نمی رود و بسته نمی شود.

وی در ادامه به تبیین دو وعده انتخاباتی رئیس جمهور مبنی بر تعامل با دنیا و نجات اقتصاد پرداخت.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سالجاری همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان همدان دارای هفت حوزه انتخابیه و 9 کرسی نمایندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار