کشف 366 كيلوگرم ترياك

جانشين انتظامي استان گفت: با همكاري پليس مبازره با مواد مخدر شهرستان هاي "مهر، لامرد و بوشهر" در بازرسي از يك منزل ميزان 366 كيلوگرم ترياك كشف و 3 قاچاقچي نيز دستگير شدند.
کد خبر: ۶۷۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری پلیس: سردار "علي ذوالقدري بيان كرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي مهر و لامرد با دريافت خبر از استان بوشهر مبني بر اينكه قاچاقچيان مقداري مواد مخدر در يك خودرو در حياط منزل خود دپو و قصد انتقال آن را به استان هاي ديگر را دارند كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقيقات و مراقبت شبانه روزي و اطمينان از صحت و سقم اين خبر، با هماهنگي قضائي به محل مذكور عزيمت و در يك عمليات ضربتي 3 قاچاقچي را دستگير كردند.

سردار ذوالقدري با بيان اينكه در بازرسي از پژو 405 كه داخل حياط بود 366 كيلو ترياك كشف شد، عنوان داشت: قاچاقچيان تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان مواد مخدر است؛ چرا كه ماموران انتظامي با جديت تمام با اين گونه موارد برخورد مي كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار