اجرای‌طرح‌ساماندهی‌دست‌فروشان‌سنندج‌به‌تعویق‌افتاد

شهردار سنندج گفت: مرحله اول طرح ساماندهی دستفروشان که قرار بود اول دی امسال اجرایی شود به پس از برگزاری انتخابات و تعیین نمایندگانی از میان دست‌فروشان موکول شد.
کد خبر: ۶۹۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 22 December 2018

به گزارش تابناک کردستان، حشمت الله صیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مختلف شهرداری و شورای شهر مقرر شد مرحله اول طرح ساماندهی دست‌فروشان در قالب روز بازار و شب بازار و از خیابان فردوسی سنندج آغاز شود.

وی گفت: تعدادی از دست‌فروشان نسبت به اجرای این طرح اعتراضاتی داشتند بر همین اساس و در راستای اجرای طرح در یک فضای تعاملی نشستی با این افراد برگزار و مشکلات و موارد موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار سنندج تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دوشنبه هفته جاری سوم دی‌ماه، دست‌فروشان در مسجد والی و در انتخاباتی با نظارت شهرداری، از بین خود نمایندگانی انتخاب کنند.

وی گفت: پس از انتخاب نمایندگان دست‌فروشان و با برگزاری جلسات مختلفی انتقادات و پیشنهادات این قشر بررسی شده و پس از جمع‌بندی نهایی و در فضای تعاملی نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام می‌شود.

وی گفت: بی‌شک اجرای موفق این طرح که رفاه و رضایت‌مندی شهروندان در قالب آن دنبال می‌شود بدون مشارکت و تعامل شهروندان ودستفروشان امکانپذیر نخواهد بود.

صیدی ابراز امیدواری کرد، با تعامل سازنده دست‌فروشان و همچنین حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط بتوانیم یکی از مشکلات چندین ساله سطح شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده رفع کنیم.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار