جاده چالوس برفی و لغزنده است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا گفت: جاده شمالی کشور به خصوص ارتفاعات کرج - چالوس همراه با بارش برف و لغزنده گزارش شده است.
کد خبر: ۷۰۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 09 January 2019

سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه اظهار داشت: استان های چهارمحال و بختیاری گردنه های چری و شاه منصوری، جاده شهرکرد و پارسان همراه با بارش برف گزارش شده است.


وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جاده یاسوج - شیراز، استان آذربایجان غربی مسیر سردشت مهاباد، پیرانشهر اوشنویه، استان اصفهان جاده شهرکرد، دامنه و ارتفاعات کرج چالوس بارش برف همراه است و جاده ها لغزنده گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: بارش باران در اکثر جاده های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد در اکثر مسیرها و جاده شیراز - سپیدان استان فارس تردد در گردنه ها به دلیل لغزنده بودن با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اتوبان قزوین به کرج و کرج به تهران و محدودهای پل استاندارد و پل فردیس پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا توصیه کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده های برفگیر و همچنین سفر به استانهای شمالی و شمال شرقی به خصوص برای ساعات آتی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند زیرا وضعیت برفی و بارش امشب تا فردا در این جاده ها ادامه دارد.

وی گفت: رانندگان حتما قبل از حرکت به این راهها با شماره تلفن 120 و 88255555 برای کسب آخرین اطلاع از وضعیت چگونگی راههای کشور تماس بگیرند

 

رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار