برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب»

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» به همت دانش آموزان عضو انجمن در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 28 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حسن صمدزاده از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» به همت دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دو بخش دختران و پسران با محورهای «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» برگزار می‌شود.
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: این نمایشگاه‌ها با محوریت دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه در هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در حدود 100 مدرسه متوسطه دوره دوم دخترانه و پسرانه شرکت دارند، توضیح داد: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که در آن 3 تا 10  گروه‌ دانش‌آموزی شکل می‌گیرد.
صمدزاده اضافه کرد: هر کدام از این گروه‌ها با انتخاب یکی از محورهای موضوعی مشخص شده به مطالعه، تحقیق و تولید محصول بر پایه ابتکارات دانش آموزی می‌پردازند و در نهایت هم با افتتاح نمایشگاه‌ها، دانش‌آموزان به روایتگری در باب موضوع غرفه می‌پردازند.
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هویت بخشی به دانش‌آموزان، تجربه شیرین فعالیت تشکیلاتی و جمعی، شناخت بیشتر از انقلاب اسلامی، اهداف و دستاوردهای آن و ایجاد نگاهی امیدوارانه و روشن نسبت به آینده انقلاب اسلامی که در گرو تلاش و کوشش همین آینده‌سازان ایران عزیز محقق می‌شود، از ثمرات تربیتی این نمایشگاه‌ها هستند.
وی به بخش ویژه این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این بخش شامل میز پاسخگویی به شبهات، مسابقه نشریات رسانش، ابتکارات دانش آموزی در جشن‌های انقلاب، سرود و اجرای نمایش است.
صمدزاده افزود: تشکیل گروه‌های روزنامه دیواری، نشریه، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافیک، نماهنگ و ارائه آن‌ها در حاشیه نمایشگاه از دیگر برنامه‌های نمایشگاه «مدرسه انقلاب» است.
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «مدرسه انقلاب» همزمان با ایام الله دهه فجر ساعت 18.30 از شبکه امید سیما پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار