فرماندار قم:

خبرنگاران تصویرگر وجدان بیدار جامعه و جهان هستند

فرماندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه تصویرگر وجدان بیدار جامعه و جهان هستند که همه تلاش خود را برای آگاهی، روشنگری، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی به کار می گیرند.
کد خبر: ۷۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 06 August 2015
به گزارش تابناک قم، در پیام رضا سیار، آمده است: 17 مرداد روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می زنند؛ خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پویند شایسته تکریم و تحسین هستند.

پیام حاکیست: این روز که به یاد شهید بزرگوار محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفت، یاد آور رشادت های همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است، این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

پیام ادامه یافته است: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی، اجتماعی، امنیتی، جامعه و انتشار آنها دارای اهمیت بسیار است.

در این پیام تصریح شده است: آگاهی بخشی درست و بیان واقعیات به جامعه مسوولیت تاریخی روزنامه نگاران و صاحبان قلم در دنیای خبر را دو چندان می کند.

فرماندار قم در این پیام ضمن پاسداشت این روز از تلاشهای همه خبرنگاران که دلسوزانه برای پیشرفت قم، قلم و قدم برمی دارند تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرده است که در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، بتوانیم با کمک اصحاب رسانه در آبادانی شهر و استان قم گام های بلندی برداریم.

سیار در این پیام افزوده است: از خداوند متعال خواهانم شما عزیران را در مسیر انعکاس حق و حقیقت ، پایدار و موفق بگرداند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار