خبرنگاران بازوان اصلی پیام رسانی در برگزاری مراسم های انقلاب هستند

کد خبر: ۷۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 09 August 2015
رشت - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشستی که به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار برگزار شد، گفت : خبرنگاران یاری دهنده و بازوان اصلی پیام رسانی در برگزاری مراسم های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام مجتبی اشجری عصر شنبه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : کسانی که برای فراخوان حضور مردم و انعکاس آن در مراسم مختلف انقلاب اسلامی گزارش تهیه و یا مخابره می کنند و یا تحلیل می نویسند، علمداران عرصه اهل قلم و از پیشتازان مجاهد در راه خدا هستند.
وی با بیان این که مسوولیت خطیر خبرنگاران در مناسبت های انقلاب اسلامی در تنویر افکار عمومی و تبیین روزهای پرخاطره انقلاب بر کسی پوشیده نیست، گفت : امروزه دستگاه های دروغ پراکنی غرب به اشکال مختلف درصدد تحریف و واقعیت ها هستند از اینرو ، خبرنگاران باید تلاش کنند واقعیات را هر چه بیشتر منعکس کنند.

حجت الاشلام اشجری تصریح کرد : اگر قلم ها و مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی و خالصانه خبرنگاران نبود ، ما در مناسبت های انقلاب اسلامی به موفقیت های چندانی نایل نمی شدیم.
وی در ادامه خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسوولان دانست و گفت : خبرنگاران به خوبی از دغدغه ها و مشکلات مردم آگاه هستند و می توانند آنها را به مسوولان انتقال دهند.
وی با بیان این که خبرنگاران از اقشار زحمت کشی هستند، خبرنگاری را از مشاغل مقدس و پر اضطراب دانست و افزود : امیدوارم دولتمردان از این قشر خدوم و تحول آفرین حمایت کنند.
حجت الاسلام اشجری تصریح کرد : روز خبرنگار تجدید پیمان با شهدایی است که رسالت اصلی شان ابلاغ پیام انقلاب اسلامی بوده است.
وی خاطرنشان کرد : خبرنگاران چشمان تیزبین مردم هستند که باید حقایق را انعکاس بدهند که گام نهادن در مسیر انقلاب سرانجام به پیروزی حق علیه باطل خواهد انجامید.
شهید محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بود که در هفدهم مرداد سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی توسط طالبان به شهادت رسید.
هفدهم مرداد سالروز شهادت این خبرنگار ، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار