بزرگترین نقاشی شعار سال در جهت منویات مقام معظم رهبری در ارومیه به رشته تحریر در خواهد آمد

اولین جلسه کمیته زنان دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثاردفاع مقدس به ریاست پریسا علیلو مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 11 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی پریسا علیلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامههای که با موضوعات ارزشها انقلاب اسلامی برگزار میشود باید دارای جاذبه و ذائقه مردم باشد.

معاون امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:مردم باید قدر این روزها را بدانند و رویدادهای این حماسه بزرگ را به نسلهای جوانتر منتقل کنند.

علیلو برای انتقال ارزش های فرهنگی به نسل جدید تاکید کرد و افزود:همه ما باید در انتقال ارزشهای گوناگون انقلاب به نسل جدید تلاش و دقت کنیم،فرهنگ سازی فتح خرمشهر سبب می‌شود که انقلاب و جامعه ما بیمه شود.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی برنامه های سالروز فتح خرمشهر را اینگونه بیان کرد:دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع زن و دفاع مقدس،غبارروبی مزار شهداء،دیدار با خانواده معزز شهداء مدافع حرم،برگزاری مراسم‌احیاءدر مزار شهداء و شرکت در نماز عبادی وسیاسی جمعه،مسابقه کتاب خوانی،اکران فیلم با موضوع زن در دفاع مقدس،بزرگترین نقاشی با شعار سال و شعار ماپیروزیم از برنامه های مصوب شده این جلسه بود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار